Espais d’aprenentatge
Respondre al repte d'educar nens i nenes del segle XXI en un món canviant i divers implica una dosi de recerca, reflexió i certa valent...
Dialogar y convivir para crecer
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Tertulias literarias dialógicas
Trayectorias personales de aprendizaje
Trayectorias personales de aprendizaje Qué son y cómo incorporarlas a la práctica educativa Moisès Esteban-Guitart Las situaciones...
Biblioteca de Aula. Libros. Utopedia. Encuentros y convocatorias
BIBLIOTECA DE AULA ¿Qué hace falta? RODARI, G.; BONANNI, S. (il.) Barcelona. Kalandraka, 2010 (Trad.: X. Ballesteros) Este álbum ilustr...
Propuesta STEAM, con A de arquitectura: creatividad y ciencia
Propuesta STEAM, con A de arquitectura: creatividad y ciencia Los proyectos STEAM que incorporan la arquitectura y su contexto, en edades...
L’avaluació en temps de crisi sanitària
La situació excepcional a la qual s’ha hagut d’enfrontar darrerament el sistema educatiu ha comportat que les docents i els docents...