Punto y aparte en el Primer Congreso de Educación Pública: Valoraciones del Grupo Promotor
Punto y aparte en el Primer Congreso de Educación Pública: Valoraciones del Grupo Promotor Grupo Promotor del Primer Congreso de Educaci&...
Proyecto Simbiosis-Salcedo: una experiencia de aprendizaje artístico contextualizada, emocionante...
Evidencia aplicada El proyecto Simbiosis-Salcedo se crea a partir del interés del alumnado de 1.º de ESO y de la necesidad de crear un pr...
Trobades i convocatòries
TROBADES IV Congrés Internacional de Neuroeducació Barcelona i virtual, 21-22 d’octubre de 2022 És un congrés que preté...
Jocs de paraules
Empènyer els infants a escriure és ajudar-los a pensar, a recordar moments que potser tenien oblidats, a imaginar personatges i situacio...
Manual de guerrilla urbana. Propostes de rebel·lió
El 20 de novembre d’aquest any 2019 se celebraran els trenta anys de la Convenció sobre els Drets de l’Infant, adoptada per l&rsquo...
De què ens admirem
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Treball per projectes per promoure l’alimentació a l’escola al medi rural
En aquest article, s’hi exposa l’experiència d’una escola rural que es va obrir a la seva comunitat, a l’entorn i a les...
Identificar las emociones en la EI: «Hoy estoy contenta»