No conozco a mi compañero de mesa
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...
El lenguaje del cuerpo
Ens comuniquem amb tot el cos i no tan sols amb les paraules. Una intervenció oral no és només un acte sonor, sinó tamb&ea...
EN LÍNE@: ¿Está en peligro la escuela inclusiva?
AICLE: integración de lengua extranjera, contenidos y competencias
El IES Sánchez Lastra de Mieres, un centro ubicado en la cuenca minera -en claro declive económico y demográfico- de Asturias, fue uno...
On posem l’accent?
On posem l’accent? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jose.fer...
L'evidència en la pràctica: L'educació artística promou aprenentatges significatius. Com ens ...
L'evidència a la pràctica Com ens expressem artísticament? Ens emocionem a partir dels sentits Evidència aplicada L’expressió a...
El valor educatiu de l’esport paralímpic en el currículum d’educació física
Aquest article analitza el valor educatiu i sensibilitzador de l’esport paralímpic per a tot l’alumnat, independentment de si t&eac...
Notícies d’interès