RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
El conte de l’altre dia ALIAGA, R.; VILLAMUZA, N. (il·l.) Barcelona. Kalandraka, 2020 El conte relata amb molta tendresa una estona que d...
Educació social i menors desemparats
En els darrers temps els mitjans de comunicació s’han fet ressò de la situació dels menors estrangers no acompanyats. En mo...
La font més legítima de l’autoritat del mestre
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Una llegenda amb sorpresa
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...
Pedagogia de la malaltia i el deteriorament: com es viu des de l’escola?
Davant d’un diagnòstic de càncer parental en el cas d’algun dels alumnes, l’escola experimenta, igual que la resta de ...
Transicions a la renovació pedagògica
Llegim al tramvia de Tenerife
Hem concebut aquest projecte com el desenvolupament d’una pràctica social que proporciona a l’alumnat motius per llegir i escriure ...
Francisco Imbernón, maestro y pedagogo, profesor de la Universidad de Barcelona. «¡Echadle ima...