El Grau a vista de tercer de primaria: un projecte d’aula de ciutadania crítica
Quan parlem de ciutadania crítica i participativa, es considera que la infància en forma part? Presentem una proposta didàctica p...
Maria Apellaniz Garro: «A les empreses els demano que facin un exercici real d’inclusió»
La Maria és educadora social des de fa quinze anys, i en aquest temps s’ha especialitzat en la reinserció de persones amb alguna d...
L’aprenentatge servei, una metodologia competencial amb intervenció social
En l’imaginari del professorat, es considera que els aprenentatges haurien de ser útils perquè els infants poguessin desenvolupar-...
Lazarillos de palabras i el Club dels Rastrejadors
Fora dels mesos de pràctiques, la relació entre l’alumnat de primària i els estudiants de Magisteri és molt escassa....
Importancia del apoyo de autonomía en la figura del docente en educación física
El docente ejerce una gran influencia sobre el alumnado (Reeve Jang y otros, 2004), ya que las experiencias vividas durante las clases de...
Magia. La il·lusió d’un moment
En el marc d'Experigoza, un espai matemàtic lúdic i participatiu que vam dissenyar amb Ángel Salar per a l'Ajuntament de Saragossa, es...
Un enfocament intercultural en educació patrimonial
La diversitat cultural que caracteritza la nostra societat es veu reflectida, entre altres aspectes, en el patrimoni cultural i artístic...
Coeducar en la societat de l’informació.