“M’agrada llegir!”: Un projecte de dinamització lectora
La lectura és quelcom necessari. És la base del llenguatge; és el viatge a la màgia i a la creativitat; és la via p...
Josep M. Farré, maestro de prisiones. Confiar en las personas
Tejiendo a telar también se aprenden matemáticas
Queremos MusicArte, una proposta de treball interdisciplinari
Queremos MusicArte és un projecte col·laboratiu que, fent ús de les TIC i de les arts (fonamentalment música i plàs...
El diàleg i altres discursos plurigestionats
A l’aula moltes de les intervencions dels formadors van destinades a generar la conversa, el tipus de discurs més representatiu de la com...
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millo...
Biblioteca de Aula: Lumino city
BIBLIOTECA DE AULA Lumino City www.luminocitygame.com A pesar de tener una apariencia de cuento infantil, la propuesta de esta historia e...
Aprendizaje socioemocional y educación musical