Romper para conocer
“Això no és llegir, mestre!”
La lectura té múltiples aspectes. Apropiar-se de les estratègies que permeten interpretar un gràfic, aprendre les normes d...
Gestió del temps i de l’espai
Les característiques generals del temps i de l’espai no solen dependre del docent en la seva activitat. Generalment, el lloc on s’i...
RespirArte: Mi cole también respira
Repensando la escuela desde el arte y la ciencia Cristina Alba Pérez-Rendón, Eva Morales Soler, Estrella I. Naranjo Serna, Marta Velázq...
El ukelele en la escuela rural
Educaction, treballant per l´educació en la participació
Educaction, treballant per l’educació en la participació Jonathan Varela Gil, Héctor Colunga Cabaleiro Presentem una iniciativa d...
Els meus seguidors a Instagram llegeixen
Què podem fer perquè les adolescències siguin més «llibresques»? Les novetats lectores adolescents són ...
Ensenyament multinivell
Actualment, les escoles inclusives han d’obrir-se pas i promoure un ensenyament adaptat a les característiques personals, socials i cultu...