10 idees clau. Neurociència i educació: Aportacions per a l´aula
Célestin Freinet, un animal polític i pedagògic
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Assossec educatiu
En aquest article d'opinió, Francisco Luna afirma que, en un entorn tan accelerat i canviant com l'actual, la clau ja no ra...
Establecer complicidades con un centro de arte
El Departament Educatiu de la Fundació Joan Miró ofereix un conjunt d’activitats amb la complicitat dels mestres, i aquests prepar...
Material per a l’alumnat: La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc ...
Stephen Ball: ¿Educar o medir? «La educación orientada a pruebas externas limita el desarrollo...
Pistas para la evaluación: ¿Cómo debería ser la evaluación de la educación matemática infa...
Construïm una sínia
Partir dels interessos de les criatures, tenir en compte què volen fer i què volen aprendre és una condició necessà...