CoSpaces_Edu, el poder dels videojocs al servei de la història
CoSpaces_Edu, el poder dels videojocs al servei de la història La integració d’experiències immersives en l’educació t...
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.DD. Investigant de manera cooperativa i interdisciplinària ens vam posar a la pell de...
Experimentar l´escriptura teatral per mitjà d´una xarxa social
Les xarxes socials són imprescindibles per a la majoria del jovent. Segons la meva experiència, la utilització d’Instagram ...
Fer veure, fer creure
Tercer curs de primària de l’escola Dolors Monserdà Santapau, de Barcelona, on llegim el capítol 1, episodi 2 de Kio i Gus ...
Les dones de l’MCEP: una presència decisiva
La presència femenina en el món de l’educació i en moviments renovadors com la pedagogia Freinet ha estat molt important, e...
Val més prevenir que curar
A partir del plantejament de la dificultat que representava informar tot el claustre i tota l’escola sobre la prevenció de riscos laboral...
Surar o no surar, aquesta és la qüestió
En aquesta secció presentem fragments breus de diàleg d'aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns di&agrav...