El treball a l'aula amb grups estables de convivència (II)
Transformarte, te quiero en colores
Transformarte, te quiero en colores Mayalen Piqueras Calero Este proyecto nace del deseo de aunar la conciencia ecológica y el arte en pr...
La crisi no permet fer-se enrere
La crisi no permet fer-se enrere L’afirmació que tota crisi pot representar una oportunitat per renovar-se i per canviar pot ser certa en...
«Educació a l’hora» i secundària obligatòria
Podem utilitzar el temps com una eina de transformació al servei de l’educació? Els horaris acadèmics poden ser un instrume...
Dret 0: amb veu i vot
El dret 0 no està inclòs en la Convenció sobre els Drets de l’Infant, però en canvi s’hi reconeix les criature...
Unitat didàctica integrada: Forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
Una productora de cinema a l’escola
La creació de curtmetratges no és una activitat especialment nova a l’entorn educatiu, però mercès als avenço...
Silenci
George Steiner, en la seva conversa amb Ladjali a "Elogio de la transmisión", fa referència al silenci, a la necessitat absoluta del sil...