Aprenent per projectes o projectant aprenentatges
Tenir en compte l’aprenent, les seves necessitats, les seves inquietuds i els factors socials que l’envolten abans de dissenyar un projec...
Yvonne Laborda. Mare, esposa, escriptora i terapeuta. “Vivim l’aquí i l’ara. No ens preocupa el ...
Cambio de mirada
Codis QR per a tothom
La lectura de codis QR a l’escola obre un ventall molt interessant de possibilitats. En aquest article, s’hi presenta un exemple pr&agrav...
¡Hemos encontrado la clave!
Primers passos a l’Espai Nadó.
Durant el primer any de vida, el desenvolupament motriu és vertiginós i, per això, als espais familiar les mares tenen molts dubtes.Le...
Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables
Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la f...
El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (II)