Personalizar, más allá de la utopía
Acompañar es observar David Atzet Rovira Instituto Cardener. Sant Joan de Vilatorrada (Barcelona) El Instituto Cardener es un centro rela...
Aprenents autònoms
Les funcions executives i els processos metacognitius són elements fonamentals perquè les nostres alumnes i els nostres alumnes esdeving...
Transicions: dels confinaments als retrobaments
Amb molta il·lusió compartim el projecte Transicions: Dels confinaments als retrobaments, que neix fruit d’unes reflexions espont&...
Els ambients d’aprenentatge
Els canvis constants en la societat insten els sistemes educatius a adaptar-se i a respondre als nous entorns que van sorgint. Des de les...
La empatía en la enseñanza de la historia
Una de las dificultades manifiestas en el aprendizaje de la historia está relacionada con la traspolación de la visión presentista de ...
LOMLOE: Canvis i desafiaments per a l’educació primària
Manuel Montanero Fernández Institut d’Investigació i Prospecció Educativa de la Universitat d’Extremadura (INPEx). Badajoz ...
Agafa el teu medalló!
Ambients d’aprenentatge a educació infantil Mónica Quintela Fonte Lidia Olivera Domingo Victoria Ruiz Suárez Escola Montserrat (F...
Personalitzar, més enllà de la utopia Acompanyar és observar
David Atzet Rovira Institut Cardener. Sant Joan de Vilatorrada L’INS Cardener és un centre relativament petit que des dels inicis ha dese...