Bastides per a la incorporació de les pràctiques artístiques a l´escola
Bastides per a la incorporació de les pràctiques artístiques a l’escola El cas del CEIP Santa Teresa Clara Boj Tovar, Jodie di Na...
Ensenyament centrat en l’alumnat
La pedagogia centrada en l’alumnat és una perspectiva en la qual es fonamenta una part imprescindible del canvi que s’està p...
La curiosidad y el deseo de saber son las herramientas propias de la pequeña infancia
Mirando dentro de la escuela: la organización del espacio y los materiales
Un dels factors més importants a l’escola infantil és l’organització de l’espai i els materials. Tant els espai...
La trampa de la innovació pedagògica
En aquest article d'opinió, Alicia Nimo reflexiona sobre la necessitat d'abordar la innovació des d'una intensa formació i u...
Del placer de los sentidos se llega al placer de las palabras
Juntos pero no revueltos: de diferentes agrupaciones como estrategias de aprendizaje
Les relacions socials són molt importants per als éssers humans i, des de l’escola infantil, els educadors també han de fom...
Entrevista a Susanna Soler, directora de l’Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes