Familia y escuela
En aquest capítol es parla sobre els dos contextos de desenvolupament i d’educació primordials dels nens en els seus primers anys ...
Trabajo en equipo y proyecto curricular de centro
Aquest capítol planteja el tema crucial del treball en equip. Més que una exigència burocràtica, es tracta d’una con...
La evaluación y la observación
Tota acció educativa ha de ser avaluada. L’avaluació, com el mateix ensenyament, requereix decisions compartides i acords en el s&...
La práctica educativa II. Criterios y ámbitos de intervención
La reflexió posterior a l’acció educativa sobre el que s’havia programat i sobre les dificultats o els encerts en l’ac...
La práctica educativa I. Organización y planificación
L’organització i la planificació són eines considerades indispensables al servei d’una pràctica educativa de q...
La etapa de educación infantil
Algunes famílies requereixen l’ajuda de professionals per poder tenir cura del seu fill o filla durant algunes hores del dia pocs mesos d...
Desarrollo y aprendizaje en la etapa 0-6
El període corresponent des del naixement fins als sis anys es caracteritza pels canvis evidents que experimenten els més petits. Malgra...
Introducción