Reptes i oportunitats de la LOMLOE per a l’educació inclusiva
Coral Elizondo Carmona Orientadora de l’EOEIP número 4. Saragossa La LOMLOE porta «luces y sombras, voz y quebranto» en paraules ...
Escola, democràcia i transformació social
La finalitat d’una escola democràtica és la formació de ciutadanes i ciutadans crítics i participatius que ajudin a ...
L’essència emocional
En aquest article d'opinió, Rosa Miralles reflexiona sobre la necessitat de prioritzar el benestar emocional per donar peu als aprene...
Para redondear: Instalaciones para el juego presimbólico y simbólico
Lectura i escriptura a l’aula de música. Descriure les sensacions
Educar amb compromís
Aquest article és un exercici de reflexió, fet des de la meva experiència com a mestra, al voltant del compromís ètic que hem d'assu...
Reflexionar sobre la jornada educativa con el DAVOPSI
Aquest capítol comprèn l'experiència realitzada en el curs escolar 2005-2006 per dues escoles infantils dependents de l'Institut ...
¿Qué tipo de líder soy?