Conectados
La evaluación y la observación
Tota acció educativa ha de ser avaluada. L’avaluació, com el mateix ensenyament, requereix decisions compartides i acords en el s&...
¿Por qué el alumnado tiene dificultad para utilizar sus conocimientos científicos escolares en...
Una de las finalidades principales del aprendizaje de conocimientos científicos es que proporcione estrategias y recursos que posibilite...
Nuevos retos para la formación permanente del profesorado de matemáticas para la interdisciplinariedad
Sandra Piles Navarro, acabada de graduar en Mestra de Primària. «L´important són els xiquets,...
De la fotografia a l’àrea plana: fotografia i matemàtiques
En el món de l’educació, ens costa molt incorporar, de manera efectiva i significativa, la fotografia en la nostra activitat curri...
Formació ciutadana i tecnologia a Callús
El municipi de Callús ha realitzat un projecte collectiu relacionat amb la tecnologia que ha abastat diferents àmbits ciutadans i educa...
La práctica educativa II. Criterios y ámbitos de intervención
La reflexió posterior a l’acció educativa sobre el que s’havia programat i sobre les dificultats o els encerts en l’ac...