Nuevos retos para la formación permanente del profesorado de matemáticas para la interdisciplinariedad
Sandra Piles Navarro, acabada de graduar en Mestra de Primària. «L´important són els xiquets,...
De la fotografia a l’àrea plana: fotografia i matemàtiques
En el món de l’educació, ens costa molt incorporar, de manera efectiva i significativa, la fotografia en la nostra activitat curri...
Formació ciutadana i tecnologia a Callús
El municipi de Callús ha realitzat un projecte collectiu relacionat amb la tecnologia que ha abastat diferents àmbits ciutadans i educa...
La práctica educativa II. Criterios y ámbitos de intervención
La reflexió posterior a l’acció educativa sobre el que s’havia programat i sobre les dificultats o els encerts en l’ac...
¿Por qué disminuye el alumnado de ciencias?
El Informe Rocard alerta sobre el hecho de que disminuyen los jóvenes europeos que estudian ciencias y el "peligro capital para el futur...
El concepto de catálisis
Algunas experiencias y su interpretación Gabriel Pinto Cañón Universidad Politécnica de Madrid. Reales Sociedades Españolas d...
Comença el curs… Continuen els deures
Els deures, tot un maldecap que enfronta l’escola, les famílies i l’alumnat, el professorat partidari i el detractor. Alguna cosa s...