El desafío de la formación continua del profesorado de matemáticas
El desafío de la formación continua del profesorado de matemáticas AA.VV. Se presentan reflexiones sobre los desafíos de la formac...
Per què l’any comença l’1 de gener?
Partekatuz ikasi: tutelatge entre centres a l’escola pública de Lekeitio
Mitjançant la seva participació en el projecte de tutelatge entre centres anomenat Partekatuz Ikasi, l’escola pública de Le...
L’organització dels equips de centre
Una bona gestió dels equips de centre esdevé clau perquè el treball de la institució docent com a organització sigu...
Construint coneixement de forma compartida
Entre el professorat, es parla habitualment de la necessitat de coordinar-se, de prendre acords de forma. Quan parlem de treball en equip...
Trabajo en equipo y proyecto curricular de centro
Aquest capítol planteja el tema crucial del treball en equip. Més que una exigència burocràtica, es tracta d’una con...
Noticias de interés
La enseñanza del ser vivo en primaria a través de una secuencia de estrategias indagatorias
La ineficacia del modelo tradicional de enseñanza está recogida ampliamente en la bibliografía científica. Esto, en el caso de la ens...