El proyeto linguístico de centro
En aquest article es mostra la manera de gestionar i avaluar un projecte lingüístic de centre a l’institut Mirador del Genil (C&ogra...
Estrategias para fomentar un clima motivacional óptimo en el contenido de carrera de larga durac...
Correr es un contenido habitual en las clases de educación física escolar (EF). Posiblemente sea uno de los contenidos más frecuentes ...
“Un docent afecta emocionalment l’infant” Boris Cyrulnik
La resiliència s'ha definit com la capacitat per resisitir i refer-se davant les situacions traumàtiques. Capacitat que, com diu Cyruln...
El currículum LOE d’educació infantil. Quines novetats aporta?
En aquest article, s'hi analitza el nou currículum d'educació infantil publicat a la Llei Orgànica d'educació actual, contrastant-lo ...
La composició escrita. Com ensenyem a escriure, com n’aprenen els alumnes?
L'article planteja tres qüestions: els aspectes bàsics sobre la composició escrita com a objecte d'ensenyament i aprenentatge; una apr...
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles L’article mostra la necessitat de conèixer les mirades específiques de cada disciplina i els vi...
Ainhoa Pujana, una trajectòria professional versàtil: «Les noves generacions ja no treballaran...
Definir la carrera professional de l’Ainhoa no és gens fàcil. Geòloga de formació, va escriure la seva tesi sobre cr...
Què pot demanar l´escola a la inspecció?
En aquest article d'opinió, Jesús Jiménez reflexiona sobre què li pot demanar l'escola a un inspector.