Aplicación de un autodiagnóstico pedagógico en el Colegio Sagrat Cor-Diputació
En diferentes momentos, todo centro educativo se plantea preguntas como las siguientes: No siempre se dispone de la información necesari...
Mirando atrás, con agradecimiento
Después de casi veinte años trabajando con el proyecto Filosofía 3/18, debería ser capaz de contar alguna experiencia significativa, ...
Book Creator: crear libros personalizados
Book Creator es una potente y sencilla aplicación que permite la creación de libros digitales que posteriormente se podrán descargar en...
La pedagogia del canvi (des de la quotidianitat)
La pedagogia del canvi (des de la quotidianitat) Ana Murcia Asensio Directora EOE de Grau (Astúries) anama@educastur.org En aquest moment...
Navegant amb una forta tempesta (part 1)
Aquest article neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de tot el que estem vivint amb aquest confinament, atès ...
Disparar l’amígdala
«Sense emoció no hi ha aprenentatge», ens ensenya el professor Mora. Aquesta hiperrepetida frase que tant utilitzem des de la recer...
José Eustáquio Romão: «Per un professor freirià, el primer és entendre el sistema simbòlic ...
El 1988, fa 30 anys, la Universitat de Barcelona va atorgar el doctorat honoris causa al pedagog brasiler Paulo Freire. Va ser la primera...
El espíritu de Marx (Groucho, ¡claro!)
L’humor a la literatura, en totes les accepcions que presenta -fantàstica, autocrítica, rosa, etc.-, afavoreix que els infants lle...