Retos y oportunidades de la LOMLOE para la educación inclusiva
Coral Elizondo Carmona Orientadora EOEIP número 4. Zaragoza La LOMLOE trae luces y sombras, «voz y quebranto», en palabras de Cesá...
Tradició i renovació a l´aula
Uns quants anys després que comencés la introducció de les TIC a l’ensenyament de la literatura, aquestes no han aconseguit...
Del més proper i el més llunyà
L’escola pública L’Arenal de Llevant, de Barcelona, malgrat la ubicació en un entorn absolutament urbà i amb un immen...
Decálogo para una educación lenta
Els quinze principis que es presenten en aquest capítol tenen la pretensió de ser una visió polièdrica de l’educaci&...
Trobades. Convocatòries. Web
L’institut al Facebook
La lectura escolaritzada i la lectura digital se solen concebre com a pràctiques lletrades antagòniques que competeixen. Aquest article...
El procés d’acollida a les famílies nouvingudes des de l’AMPA
Per acollir les famílies nouvingudes que s'incorporen al sistema educatiu català, a la nostra escola, amb la col.laboració de l'AMPA i...
Què és la classe petita?
La classe petita és l'aspecte pràctic del projecte Escolta'm, en el qual l'escolta activa per part del mestre o de la mestra és una pe...