Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
LOMLOE: Cambios y desafíos para la educación primaria
Manuel Montanero Fernández Instituto de Investigación y Prospección Educativa de la Universidad de Extremadura (INPEx). Badajoz La fina...
De la competència literària a la cultural a l’aula universitària: Blues de Trafalgar
La novel·la Blues de Trafalgar, de José Luis Rodríguez del Corral (2012), és presentada com una eina per desenvolupar la c...
Acceso del profesorado a los institutos públicos y calidad educativa
L’esperit de Marx (Groucho, és clar!)
L’humor a la literatura, en totes les accepcions que presenta -fantàstica, autocrítica, rosa, etc.-, afavoreix que els infants lle...
Referencias bibliográficas
El voluntariat en un programa de tutoria entre iguals per a la millora de la lectura
L'article presenta una pràctica de participació de voluntaris per completar la implicació de les famílies en el marc d'una actuació ...
Som una escola!
Som l'Annabel i la Núria, dues mestres de formació d'adults. Us volem mostrar, modestament, quina ha estat, és i volem que sigui la fe...