Investiguem amb imants.
A continuació, us descriuré una experiència que he realitzat amb els meus ½gegants+ de dos i tres anys. Gegants perquè són els més...
Rosegar-se les ungles.
Rosegar-se les ungles és l'hàbit més freqüent dels ½produïts per nervis+, encara que n'hi ha molts més, com ara xumar-se un dit, f...
Per arrodonir: Per saber-ne més sobre didàctica de les matemàtiques.
Amb les famílies: El paper de les famílies en el procés didàctic.
Si el procés didàctic té com a finalitat transmetre als infants pràctiques culturals que siguin rellevants, les famílies hi han de t...
Pistes per a l’avaluació: Ensenyament i aprenentatge de l’espai.
Els processos didàctics relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de l'espai tenen com a objectiu fonamental que els infants adquir...
Quan fem visible el temps.
Aquest article ens narra la història de la projecció i la realització d'un enorme text col·lectiu que puja per l'ull de l'escala, pos...
Les foques neden fins al fons. Com es mouen els submarins?
En aquest article, s'hi narren dues experiències amb nens i nenes de tres i quatre anys perquè comprenguin la manera com es mouen les f...
On és la Paula?
Hi ha moments en la vida d'una aula que marquen un abans i un després en la història de la classe. En aquest cas, això va passar quan ...