Una experiència entre diverses aules d’acollida. Una tasca compartida.
Amb la creació de les primeres aules d'acollida, els professionals que ens enfrontàvem a aquest nou repte vam decidir crear un grup de ...
La Tira
RESEÑA:¿Qué geología enseñar?
. Vol. 21(2), 2013Uno de los problemas tradicionales de la educación no universitaria está relacionado con la existencia de unos currí...
Família, escola i altes capacitats
Les alumnes i els alumnes amb altes capacitats tenen necessitats educatives, emocionals i socials. Tot i que cadascun dels infants és un ...
Sigmund Freud
Sigmund Freud: Per una educació al servei d’Eros Sigmund Freud és un autor l’obra del qual ha transcendit el seu camp d’es...
Renaturalitzar, tornar a connectar amb l’essència
Marta Burguet Arfelis Universitat de Barcelona El nostre contacte amb la natura s’estableix a través de la relació. Si el que prioritz...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...
Déu parla moltes llengües
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...