Una plaça a l’escola, espais per a tothom i projecte de centre
Cada lloc comunica sobre el que pot succeir al seu interior, parla de qui l’habita i encomana una manera de viure’l. Tot espai, gran o pe...
Treintaicinco años de revuelta educativa
Treintaicinco años de revuelta educativa Pilar Gargallo Otero La Federación de movimientos de renovación pedagógica de Cataluñ...
La diferenciació entre el jo i el no-jo.
Atès que la vivència del propi cos representa les arrels de l'ésser humà, a la nostra escola hem encetat, a l'etapa d'un a dos anys, ...
José M. Rabadán Vergara, director del CEP de Santander. Formar per a un canvi real
Tallers de sensacions a l’aula 0-1.
El cervell infantil creix i es desenvolupa en la mesura que explora amb els sentits. Per això, l'objectiu dels tallers de sensacions és...
Obrint portes, ampliant visions
La relació entre la família i l’escola és una peça clau en l’educació i el desenvolupament dels infants...
Océanos y clima. El cambio climático altera la vida marina
Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro modelo económico y nuestro estilo de v...
Experiencias de educación ambiental sostenible
Experiencias de educación ambiental sostenible Andrea Ballester Vázquez, Antonio José Morales Hernández La educación ambienta...