Botarse ao monte (‘echarse al monte’)
Una puerta que se abre en un curso de pandemia Paulo Nogueira Porto CEIP As Covas-Meaño. Meaño (Pontevedra) El curso 2020-2021 no fue f&#...
Va de… Llegir i escriure a educació infantil
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem fer en equip... i fem. De fer sense pensar... a pensar el quefer. P...
¡Coge tu medallón!
Ambientes de aprendizaje en educación infantil Mónica Quintela Fonte Lidia Olivera Domingo Victoria Ruiz Suárez Colegio Montserrat (FUH...
Abans de sortir al pati… ens posem la jaqueta!
Cada matí, abans de sortir al pati, els nens i les nenes s’han de posar la jaqueta. Aquesta tasca està carregada d’aprenentatges...
Quan ser petit i petita és un problema
Acabada l’activitat a l’escola, un grup de mares i pares es queden al jardí mentre les seves criatures juguen. Rialles i cants d̵...
Descobrir el món a través de fotollibres
Us proposem endinsar-nos, de la mà de l’editorial Nowordbooks, en uns llibres divulgatius d’imatges fotogràfiques reals. Una col...
El trabajo por ámbitos en el marco de la LOMLOE
María Salud Ferrández Campello IES Sixto Marco. Elche (Alicante) El 29 de mayo de 2020 se publicó en la Comunidad Valenciana la resoluc...
Estimar el que són
CARLOTA SALA «NINYACOLORITA» Educar respectant els seus ritmes, interessos i necessitats no és un mètode d’educació, &#...