«One day – one expression»
Els anys d’implantació del bilingüisme al nostre centre ens han permès detectar-hi possibilitats de millora. Al present artic...
Idees clau sobre les altes capacitats a l’escola
Les creences determinen les conductes dels docents. L’atenció a la diversitat està condicionada per les creences existents a l&rsq...
Tots som importants i junts som imparables
Els grups interactius constitueixen una actuació educativa d’èxit que promou que els infants aprenguin més i que augmentin ...
Tertúlies literàries dialògiques
Compartir la lectura contribueix a construir el coneixement, atorga valor a la paraula, a l’opinió amb base argumentada i ajuda a crear e...
Model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
A partir de l’experiència de la comunitat d’aprenentatge de l’escola Mare de Déu de Montserrat, de Terrassa, exposem a...
Josep M. Farré, mestre de presons. Confiar en les persones
«Fer de mestre a la presó és igual que ensenyar a l’aula. El que té de diferent és l’espai on es fa, que...
Futur professional o present personal
En líni@: La religió a debat
A continuació, us presentem els comentaris que ens vau fer arribar després d’haver llegit l’article compartit al fòru...