Disfrutar de la vida. ¡No corramos tanto!
Disfrutar de la vida. ¡No corramos tanto! Repensemos nuestra relación con el tiempo Parece que no haya otra manera de vivir que ir todo e...
L´educació inclusiva en temps de covid-19
Davant de la complexa situació que viu el món acadèmic a causa del confinament i la manca de presencialitat per la covid-19, ens ...
Milena en qüestió
Material per a l’alumnat: 3, 2, 1… Reporters en creació!
3, 2, 1... Reporters en creació! és un projecte on s’elabora un programa de ràdio pensat i dirigit per l’alumnat. Els...
Desenvolupament personal: El patrimoni: més enllà de les coses
Quan va morir la meva àvia Clàudia, les meves dues cosines i jo ens vam reunir per repartir la minsa herència que ens havia deixa...
Formar equip i sentir-se’n
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...
Nuestra escuela es una casa, es un taller, es una plaza…
Hem llegit: L’escola al descobert.