Covid-19, pobresa i infància
L’articulat de la Convenció de les Nacions Unides sobre els Drets de l’Infant estableix que tots els nens i les nenes tenen dret a es...
Reflexió: Biblioteques escolars per moure el món
Biblioteques escolars per moure el món Francisco César Díaz Rey En aquest article s’hi revisen diverses metàfores especialme...
L’economia del bé comú a les aules
Programa #futursostenible, una proposta pedagògica d’educació per a una ciutadania global Esther Paulo Fuertes Directora de la Fundaci...
Taller d’escriptura: el procés d’escriure una carta
L’equip de mestres de l’escola La Marina, de l’Hospitalet de Llobregat, ha anat evolucionant entorn de la concepció de l&rsqu...
Parlem de constel·lacions i no d’estrelles
Aquest article vol fer palès el compromís de l’administració educativa, en aquest cas del Consorci d’Educació ...
Transformar l’educació
English at home and back to school. A love story
Quan l’alumnat de la nostra escola fa anglès, s’endú una mica d’aquesta llengua a casa per poder-la compartir amb la f...
Les imatges com a facilitadores de l’aprenentatge
Professors, estudiants i investigadors coincideixen a ressaltar la importància de les imatges en el procés educatiu, com a dispositius q...