Iniciar i sostenir pràctiques de docència compartida a les aules
La docència compartida (DC) esdevé una estratègia potent per l’aprenentatge entre docents i per la millora professional i d...
Les escoles com a organitzacions saludables
El concepte d’organitzacions saludables s’ha anat desenvolupant al final del segle xx i l’inici del xxi des de la psicologia de la s...
Taichí para educadores
La función educativa en los museos de arte de Santiago de Chile
El siglo XXI y el nuevo escenario en la pedagogía museística chilenaEn Chile la importancia de la función educativa en los museos se h...
La reproducción: ¿deber o necesidad?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...
L’escola creix i es transforma a través de l’educació artística
A l’escola Ferrer i Guàrdia, de Granollers, el treball de l’educació artística ens està transformant. La parti...
Lectura: Marcas de nacimiento
Algunes reflexions sobre el treball per competències i l’educació científica.
Aquest article parteix d'una afirmació: ½Per competències,ja hi treballem, perquè fa temps que pensemjunts les nostres experiències ...