Pot l’escola passar d’ocuparse del 15-M?
El temps compartit amb els infants
El que pretenem amb aquest article és realitzar un petit recorregut entre el que l'alumnat du a terme a l'escola, la manera com reflexio...
Uso de los indicadores de centro
¿Cómo se analizan los indicadores desde la perspectiva del centro?Los indicadores de resultados deben ser contemplados en términos de ...
Biblioteca de Aula: Pequeña Parka.
Què ens diu la investigació científica?L’aprenentatge socioemocional i els conflictes a l’escola ...
Què ens diu la investigació científica? Aprenentatge social i emocional Consigna de l’evidència Tenir present l’estat ...
Aplicació: Biblioteca escolar, per a què?
Biblioteca escolar, per a què? Lectura, informació i aprenentatge Asun Carballo Rodríguez Caminem cap a una biblioteca per a l’al...
Camí de l’aprenentatge, joc que flueix amb amor
Enartze Larrakoetxea Arkarazo Iraide Ortiz San Vicente Escola pública d’Orduña (Biscaia) Ivan Tellaetxe Ulesi Caminant permacultor. De...
Què és «el que no va bé»?
Què és el que no va bé, si el professorat s’hi escarrassa tant? Per què el nostre jovent, a qui mirem de beneficiar,...