Mireia Pujol: «Els docents i les docents han de sincronitzar-se amb el present de l’adolescèn...
Mireia Pujol: «Els docents i les docents han de sincronitzar-se amb el present de l’adolescència. Els joves són present i la pers...
Castella i Lleó: escenaris d’aprenentatges resilients i vius
Programa de renaturalització i adaptació de patis escolars al canvi climàtic Toni Aragón Rebollo Coordinador del projecte PRAE (Pr...
L’acompanyament en la pandèmia. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Liderazgo participativo
Faro
Formar y sentirse equipo
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...
Cibermanagers
Casi todo es música. Una mirada a la interdisciplinariedad desde el área de música
¿Por qué y para qué la interdisciplinariedad?Pedimos a nuestros alumnos y alumnas que relacionen los saberes; sin embargo, todas las s...