Mònica Carrasco: «És necessari que els docents coneguin i treballin els ODS a les aules per ta...
Mònica Carrasco: «És necessari que els docents coneguin i treballin els ODS a les aules per tal de fer partícip l’alumnat de...
L´experiència dels escacs en l´àmbit educatiu
L’experiència dels escacs en l’àmbit educatiu La relació de la nostra escola, el CP Es Canyar, de Manacor, amb els escacs &...
La necessària transformació educativa i cultural a través dels ODS
ConVigoTablets
La finalitat darrera del projecte 'ConVigoTablets' és integrar les TIC a través de l’ús de dispositius mòbils com un...
En Patufet i la col
En aquesta secció, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), presentem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simples ...
La forma y el fondo ideológico de la LOMCE
Temps per a la família, temps de la família?
És habitual sentir, en converses colloquials però també en conferències i fòrums, expressions com ara: «No tinc temps per als meus ...
Quina incidència té la formació en els centres?: Conclusions.
Un cop descrit el procés seguit pels diferents centres, intentarem posar en relleu algunes idees clau que ens poden ajudar a albirar els...