Construint arguments
En aquest article s’hi presenta l’experiència duta a terme en una classe de tercer de primària, en la qual, a través ...
Formar equip i sentir-se’n
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...
Contenido del producto 287638
RASTREJANT PER LA XARXA Ven con un cuento Veus màgiques relaten històries protagonitzades pels personatges més estimats: un simpàt...
El joc dels grups d’aliments
Com a part d’una unitat didàctica en què s’hagin treballat els grups d’aliments, aquest joc pot servir com a activitat...
El procediment d’anàlisi en la producció de textos: reconstruïr la consigna
Què cal fer per analitzar les produccions escrites dels alumnes i per seleccionar les dimensions a les quals caldrà donar prioritat en e...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
La dinamización de los equipos docentes
Nélida Zaitegi, ex inspectora. Abrir caminos
servicio de inspección", ¿Tienen claro los inspectores que ese es su trabajo?, preguntamos. "Esa es la tarea que toca, la cuestión es ...