Amb les famílies
Fer grups interactius al primer cicle d’educació infantil pot semblar una utopia, però totes les persones que formem l’equip...
El móvil y la capacidad de reflexión y profundización
Un assessorament de centre acollidor.
L'article mostra el procés d'un assessorament de centre acollidor que pretenia assentar les bases d'una mirada profunda envers les neces...
Libros: El documental como estrategia educativa
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i pro...
Què t’agrada del que fas? M’agrada treballar diàriament perquè el cos sigui més present a l’aula i fomentar aque...
No n´hi ha prou de dir-los adeu
No n’hi ha prou de dir-los adeu Quan escric, una bona part de les companyes i dels companys de secundària estan preparant comiats. Una pa...
OneNote como cuaderno del alumnado
Se analiza la aplicación OneNote, que permite crear y organizar en distintas pestañas y páginas las diferentes tareas o materiales, ya...
Aprenem a l’exterior
Nídia Fargas Solís Escola Sant Ignasi. Manresa El nostre projecte educatiu entén els espais exteriors com a zones noves d’ensenya...