Entre la llibertat i la rebel·lia dels adolescents
Atès que fomentar la lectura, en general, i gaudir de la literatura, en particular, són un repte al qual s’enfronten els adolescen...
Amb les famílies
Fer grups interactius al primer cicle d’educació infantil pot semblar una utopia, però totes les persones que formem l’equip...
El móvil y la capacidad de reflexión y profundización
Un assessorament de centre acollidor.
L'article mostra el procés d'un assessorament de centre acollidor que pretenia assentar les bases d'una mirada profunda envers les neces...
Libros: El documental como estrategia educativa
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i pro...
Què t’agrada del que fas? M’agrada treballar diàriament perquè el cos sigui més present a l’aula i fomentar aque...
No n´hi ha prou de dir-los adeu
No n’hi ha prou de dir-los adeu Quan escric, una bona part de les companyes i dels companys de secundària estan preparant comiats. Una pa...
OneNote como cuaderno del alumnado
Se analiza la aplicación OneNote, que permite crear y organizar en distintas pestañas y páginas las diferentes tareas o materiales, ya...