LOMCE, participació i democràcia, alguna cosa nova?
La LOMCE és una proposta legislativa que incideix poc en l’estructura geneneral de participació dels centres heretada de les norma...
Portaré els meus fills a l´escola d´Almoines
En el present article, hi explicitem a grans trets el treball diari de l’escola pública El Castell, d’Almoines, que s’inici&a...
Exclusió socioeducativa i igualtat d’oportunitats
Aquesta experiència es basa en el projecte «Aula compensatòria», implementat per una ONG en les seves instal·lacions,...
Ètica de la cura
L’ètica de la cura està vinculada a l’educació inclusiva, de manera que les cures han de formar part del projecte edu...
L´alumnat competent requereix contextos grupals rics
A l’article, s’hi reflexiona sobre com es poden afavorir contextos d’equip que millorin el desenvolupament de les competèncie...
Motivación e intervención docente en la clase de educación física
De las finalidades del área a las decisiones para crear ambientes óptimos de aprendizaje en la educación física escolarDiversos autor...
Píndoles creatives
El mecanisme de les analogies es fonamenta en l’habilitat de relacionar coses ben diferents, una estructura creativa que s’ha desenvolupa...
Recursos per a la pràctica: Per què el fang? Elogi del fang