De corregir els exàmens a Co-Regir els aprenentatges
L'intent de millorar el treball dels alumnes en els exàmens ha provocat diverses modificacions en l'avaluació i la gestió de l'au...
Recollir els fruits
Asustando a los yokai
Asustando a los yokai Maria Isabel Rodríguez Fernández De regreso de las vacaciones de verano y del periodo de confinamiento, después d...
Tània Viña, estudiant de magisteri. Somiar, creure, veure
Recordeu què somiàvem quan érem a la facultat? Recordeu amb quina força desitjàvem canviar el món des de l&r...
Miquel Àngel Essomba, expert en temes d’interculturalitat. «Trencar barreres, construir ponts»...
Aprendre a llegir i a escriure: un temps i un espai per a cada infant.
La presència de les famílies a l’escola
A partir de l’article de Jordi Collet, «Famílies: estrangeres en un país anomenat escola», reproduïm algunes de l...
LOMCE i neoliberalisme