Fer les coses bé
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
webs
Capacitat de planificació i organització del treball
L´aprenentatge cooperatiu, plataforma per a una escola que aprèn
La investigació socioeducativa ha demostrat que s’aprèn més i millor mitjançant la cooperació, activitat que ...
Juguem?
Etimològicament la paraula joc ve del llatí iocus, que significa ‘diversió, esbarjo, broma, passatemps’. El joc &eacu...
Educació social i escola, un diàleg necessari
En el present article, s’hi dóna a conèixer el debat generat i les conclusions a les quals es va arribar al I Congrés Inter...
Tinkering a l’aula de primària: una ment creativa, múltiples solucions
El tinkering és una de les propostes educatives que està guanyant protagonisme en el marc de l’educació STEAM. Basat en la ...
Ioga a l´escola
En aquest article, s’hi presenta una experiència desenvolupada al col·legi públic Gesta 1, d’Oviedo, basada en la imp...