Si quieren y pueden
Si, en general, l’atenció als alumnes més capaços és purament testimonial, en l’etapa de secundària ten...
La reflexión sobre la práctica docente como eje de la innovación y la investigación filosóficas
En el marc d’un model de professor reflexiu i crític, la investigació filosòfica que els docents més creatius poden ...
Un crecimiento sin prisa…y sin pausa
La materialización de una idea en obra artística
Punto de partidaHasta el año pasado en mi escuela se impartían créditos variables del área de visual y plástica. El volumen en el ar...
Transformarte, te quiero en colores
Transformarte, te quiero en colores Mayalen Piqueras Calero Este proyecto nace del deseo de aunar la conciencia ecológica y el arte en pr...
L’avaluació en els processos de formació en centres
L’avaluació dels processos de formació del professorat esdevé una tasca complexa que abraça diferents aspectes que v...
Jordi Jané, subdirector educativo de un centro de atención sociosanitaria para jóvenes y adole...
Ens parla des del Centre Sociosanitari Residencial CTE Julià Romea, d'atenció a nois i noies amb dificultats importants, alguns d’...
Introducción