Llegir les ciutats, habitar els llibres
A La ciudad de los niños, Tonucci (2014) ens recorda que una ciutat sensible a les necessitats de la infància serà millor per a t...
Entre la libertad y la rebeldía de los adolescentes
Atès que fomentar la lectura, en general, i gaudir de la literatura, en particular, són un repte al qual s’enfronten els adolescen...
Filosofar con jóvenes
Segurament hem contemplat alguna vegada el nostre alumnat i ens hem interrogat pels seus pensaments, les seves inquietuds, les seves apet...
Un nido para invitados
Juegos cooperativos y abordaje positivo del conflicto
provenciónprovenciónLos juegos cooperativos permiten descubrir y ejercitar destrezas que son valiosas para cualquier otra actividad; po...
Formación profesional sin límites
Formación profesional sin límites M.a Victoria Villaescusa Alejo La formación profesional es mucho más de lo que solemos pensar. O...
Flipped classroom i ABP
L’educació no es pot trobar al marge de tot el que ens envolta, d’aquest món globalitzat. Cal incorporar a la nostra manera ...
Tareas integradas de centro: la búsqueda de una identidad propia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...