La normalización de los logros conseguidos muliplica sus efectos en la convvencia
El professorat innovador tendeix a voler fer tots els canvis que percep com a millores de la seva pròpia pràctica i beneficis per a la c...
Un sistema disciplinar debe potenciar el sentido educativo, sin huir de la responsabilidad
El que es negocia i accepta com a norma comuna s’ha de complir. Un sistema disciplinari democràtic exigeix, al mateix temps, fugir de l&r...
El ejemplo docente es una lección permanente que hace coherente a la disciplina
Si pretenem que els i les nostres alumnes arribin a ser competents i aprenguin a gestionar el seu propi aprenentatge i desenvolupament so...
Es necesario contextualizar las decisiones para ajustarlas a las necesidades emergentes
La realitat educativa és canviant i necessita una revisió contínua, atès que els temps canvien, canvia el context i canvie...
Se deben establecer pocas normas, pero dialogadas, consensuadas, claras y oportunas
En el terreny de la convivència és evident que tenen un paper decisiu el sistema de normes que cal complir, així com les convenci...
Si se quiere prevenir la indisciplina, es ineludible abordar la disciplina
És evident que el que preocupa els docents és la indisciplina i els actes de disruptivitat que poden donar lloc a conflictes socials i a...
La disciplina escolar es un reto profesional y una necesidad de la convivencia
Treballar la disciplina s’ha convertit en una tasca ineludible del professorat, per a la qual s’ha de sentir preparat. Independentment de...
La construcción de la convivencia orienta la dirección y el sentido de la disciplina
Davant dels reptes d’educar per a la ciutadania, cal preguntar-se si la nova direcció de la innovació educativa, basada en el conc...