La tertúlia gastronòmica des de la perspectiva dialògica de l’aprenentatge.
La tertúlia gastronòmica representa un aprenentatge de les persones adultes basat en el diàleg i procura, entre altres aspectes, trenc...
Entrar i sortir puntualment.
La impuntualitat en els horaris genera situacions semblants a les nostres escoles. Si analitzem els motius d'aquest malestar, veiem que t...
Per arrodonir: Posem límits?
Pistes per a l’avaluació: Normes, límits, regulacions…, interrogants per a la reflexió....
Les normes, els límits, les regulacions... que fem funcionar, són pertinents, justes i assumibles?, potencien el progrés, les relacion...
Amb les famílies: Fer de pares i mares.
Recursos per a la pràctica: Com fer-ho?
El plantejament adequat de les pautes, les normes i els límits, en l'educació d'un infant i d'un grup, requereix, des de les primeres e...
L’escola, un espai per aprendre a viure i a conviure.
Per poder viure i aprendre a l'escola, esdevé necessari disposar de normes que regeixin les actuacions de persones adultes i d'infants. ...
Les pautes, les normes i els límits a l’escola bressol.
En aquest article parlarem sobre per què i com contribuïm des de l'escola bressol a l'educació de les pautes, les normes i els límits...