Continguts Gráo

Repensar l’avaluació: cap a una avaluació útil, justa i per a l’aprenentatge

Nina Hidalgo Farran, Neus Sanmartí Puig

L’avaluació dels estudiants és, avui en dia, un dels principals temes de debat en l’educació. Malgrat la necessitat imperiosa d’un canvi en la visió de l’avaluació, en massa casos només se centra en la qualificació i l’ordenació dels estudiants per a la presa de decisions. Davant d’aquesta visió tradicional de l’avaluació, és essencial centrar-se en enfocaments com ara l’avaluació per a l’aprenentatge o l’avaluació justa i avançar, així, cap a una avaluació educativa útil, crítica i equitativa.

Image

Image

EL CANVI EN LA VISIÓ I LA PRÀCTICA DE L’AVALUACIÓ…

Contingut només disponible per a subscriptors


Accedeix a aquest article individual per només

3 IVA incluido

Descobreix tot el nostre contingut sense límits

També us pot interessar: