Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Continguts Gráo

Formarse para ser maestro/a: reflexión, razonamiento y emociones

Image

Antoni Comajoan Colomé, Roser Boix Tomàs

Reflexionar sobre la formación inicial del maestro desde las instituciones universitarias es un trabajo que suele acabar acomodándose a la realidad estructural de estas instituciones. Desde las facultades de educación se suelen tomar decisiones que, si bien están muy justificadas científicamente, también es cierto que se hace necesario complementar esta visión teórico-práctica con la práctica pedagógica del día a día del maestro/a. Y para ello hay que dialogar con los docentes, escuchar su experiencia y trasladarla a las instituciones universita…

Contingut només disponible per a subscriptors


Accedeix a aquest article individual per només

3.48 IVA incluido

Descobreix tot el nostre contingut sense límits

Des de 9.9 IVA incluido

També us pot interessar: