Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Continguts Gráo

Pràctiques educatives informades per les evidències: què aporten i com s’aconsegueixen implementar al nivell dels centres educatius?

Georgeta Ion, Saida López-Crespo

Les evidències de diversos tipus sempre han estat una part integrant de qualsevol decisió en l’àmbit educatiu. Els centres educatius reben periòdicament feedback de part de l’Administració (per exemple, d’Inspecció Educativa) o de la pròpia comunitat (les famílies o altres agents) i, a la vegada, analitzen les dades o els resultats dels i les estudiants per prendre decisions orientades cap a la millora (Schildkamp, 2019).

Image

No obstant això, encara que històricament les millores educatives s’han tendit a desenvolupar a partir d’intercanvis de coneixement …

Contingut només disponible per a subscriptors


Accedeix a aquest article individual per només

3 IVA incluido

Descobreix tot el nostre contingut sense límits

Des de 9.9 IVA incluido

També us pot interessar: