Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Continguts Gráo

La formació inicial docent: repte de la LOMLOE

Image

Jesús Manso Ayuso

Degà de la Facultat de Formació de Professorat i Educació de la Universitat Autònoma de Madrid

Fa ja dos anys que es va publicar la LOMLOE i continuem sense cap novetat pel que fa a polítiques de professorat. Resulta impossible escometre les modificacions educatives necessàries sense atendre els i les docents amb cura minuciosa. Per tant, és urgent posar en marxa mesures que defineixin el conjunt del Desenvolupament Professional Docent (DPD). Aquesta és l’única manera d’assegurar i secundar legislativament les necessitats identificades a la pràctica educativa.

Les 24 pr…

Contingut només disponible per a subscriptors


Accedeix a aquest article individual per només

3 IVA incluido

Descobreix tot el nostre contingut sense límits

També us pot interessar: