Continguts Gráo

El treball de la cohesió a través d’una seqüència didàctica d’escriptura

Elisa Tormo Guevara

CEFIRE Específic d’Educació Inclusiva. València

Kenny Eliason (Unsplash)

Kenny Eliason (Unsplash)

En aquest article presentem alguns dels resultats obtinguts després de posar en marxa la seqüència didàctica «Ets el que escrius?» en cinc grups de 2n d’ESO. El disseny de la seqüència didàctica va fomentar l’ús reflexiu de la llengua, és a dir, no només el coneixement dels conceptes (o identificar-los) sobre la cohesió, sinó l’aplicació pràctica a l’escriptura col·laborativa.

DEFINICIÓ DEL PROBLEMA

Aquest projecte va néixer dels interrogants que em van sorgir pocs mesos després de trepitjar una a…

Contingut només disponible per a subscriptors


Accedeix a aquest article individual per només

4.8 IVA incluido

Descobreix tot el nostre contingut sense límits

Des de 9.9 IVA incluido

També us pot interessar: