Continguts Gráo

Bastides per a la incorporació de les pràctiques artístiques a l´escola

Bastides per a la incorporació de les pràctiques artístiques a l’escola

El cas del CEIP Santa Teresa

Clara Boj Tovar, Jodie di Napoli Algarra

La incorporació de les pràctiques artístiques en les dinàmiques de l’escola dintre del marc dels centres pilot de la Red Planea a la Comunitat Valenciana ha permès identificar una sèrie d’eines organitzatives i d’instruments metodològics que donen forma a un marc d’acció intern, autònom, durador i replicable que afavoreix el desenvolupament potencial de les pràctiques artístiques en el context escolar.

Alumnes de sisè de primària organitzen i enganxen reproduccions de les obres creades per tot l’alumnat de primària del CEIP Santa Teresa en el projecte <em>Fent mar</em> (2021)”/</p>
<p class=Alumnes de sisè de primàri…

Contingut només disponible per a subscriptors


Accedeix a aquest article individual per només

3 IVA incluido

Descobreix tot el nostre contingut sense límits

També us pot interessar: