Caminos escolares: construir la ciudad desde la infancia
Caminos escolares: construir la ciudad desde la infancia Sara Colorado Ramírez, José Luís Muñoz Moreno, Rosa Maria Pallarès M...
No es pot tolerar!
Cinquè de primària. Una picabaralla verbal entre dues nenes mentre tornen del pati acaba amb aquesta afirmació contundent: «...
Cuinar un poema: aliment per a tothom
La poesia és la gran oblidada de les aules, però ofereix una quantitat il·limitada d’eines per promoure la lectura i la cre...
¿Cómo dirigimos los propios procesos de aprendizaje?
La consciència fonològica: amb petites dosis n’hi ha prou
La consciència fonològica ha entrat amb força a les aules, i la rapidesa mateixa amb què s’implementa genera molts d...
EN LÍN@: Com fomentar la lectura?
Les darreres avaluacions i els estudis realitzats fa poc indiquen que les competències relacionades amb la lectura no acaben de tenir el...
L´ètica i la docència. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes… Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista ...
Horaris acadèmics i ritme biològic del cervell dels adolescents
En aquest article es descriuen quines són les particularitats del cervell adolescent que afecten la confecció dels horaris, i es propose...