Recursos para la práctica: Ambientes de ciencia
La pega és que han après a fer d’alumnes!
En aquest article d'opinió, Juli Palou reflexiona sobre el rol de l'alumnat al llarg del seu recorregut als centres educatius i la necess...
Entorns virtuals d'aprenentatge (II)
Les paraules màgiques. Sobre les TIC i la lectura en pantalla
El canvi en la manera de llegir és irreversible. La pantalla arraconarà el paper, i les mestres i els mestres hem de ser capaços ...
El Centro de Profesores y Recursos de Alcañiz (Teruel) y Matemática Vital
El actual Centro de Profesores y Recursos de Alcañiz abrió sus puertas en el año 1984 con la denominación de CEP y su ámbito de actu...
Patrimonio inmaterial: el paisaje
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Repensar la pràctica
L'escola Francesco Tonucci, centre de nova creació situat al barri de Cappont de Lleida, es defineix com un espai que ofereix oportunita...