Carta per començar el curs (2)
La professora respon a l’alumne que li ha escrit una carta. Arribem a pactes, vosaltres voleu saber i jo vull que descobrim junts. Intent...
Família, voler-la a prop sense fer nosa
Sobre el paper, l’encaix entre família i escola és idíl·lic, però la realitat és tota una altra cosa. ...
El record de les vacances: un temps per compartir.
A partir de les experiències dels infants, es genera un marc d'intercanvi d'expressió i d'escolta activa que, mitjançant el treball po...
Aprendre a llegir amb la lectura compartida
Els mocs, fidels companys de la infància
Molts pares dediquen considerable temps, diners i energia a lluitar contra els mocs. És una batalla perduda. Els nens tenen mocs. Molts....
El mediador
En aquest capítol s’aprofundeix en les funcions i característiques del mediador i s’afegeixen diferents exercicis preparats ...
Tablas de programación: ¿Y ahora qué hago? Talleres de acompañamiento emocional
Tablas de programación de la propuesta didáctica A continuación se presenta la programación de la unidad didáctica «Y ah...
Trayectorias de proyectiles en el deporte